In cazul in care doriti sa anulati o comanda sau sa va retrageti din contract inainte ca produsele sa fie efectiv livrate, va rugam sa contactati Conforto la numarul de telefon 0726 688 532 sau la adresa de email contact@conforto.ro
Potrivit legislatiei din Romania, articolul 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor care sunt in valoare de 200 ron.
Termenii si conditiile de returnare a produselor
Daca doriti sa va retrageti din Contract dupa ce produsele v-au fost livrate, trebuie sa solicitati acest fapt, contactandu-ne si sa specificati in mod clar ce produse doriti sa returnati, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea lor. Cererile formulate dupa acesta perioada nu sunt valabile. Un operator Conforto va va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 3 zile lucratoare din momentul sesizarii.
Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile aferente, documentele originale, in ambalajul lor original. Va rugam sa aveti in vedere ca, in calitate de consumator, sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora . Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, prezinta urme de montaj, uzura sau folosire, zgarieturi, este murdar sau are feronerie lipsa si nu poate fi revandut ca si produs nou, se va percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat.
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiunile cumparatorului / la comanda / configurate special, produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.
Datorita greutatii mari a produselor, nu vor fi preluate de catre agentii FAN Courier, acestea trebuie predate (in fata imobilului) persoanei mandatate de Conforto pentru a preluarea si transporta produsele.
Conforto va rambursa contravaloarea produselor returnate in termen de 14 zile de la receptionarea produselor in depozitul nostru, prin transfer bancar intr-un cont in lei indicat de dumneavoastra, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.
In toate cazurile nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a rambursarii.
Costul de transport se plateste astfel daca returul se face prin intermediul firmei de curierat indicate de Conforto, costul de retur se scade din suma de rambursat, iar daca returul se face printr-o alta firma de curierat decat cea indicate de Conforto, clientul va plati transportul.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade in sarcina dumneavoastra. La receptia produsului returnat se intocmeste un proces verbal de constatare si se fac fotografii pentru a putea (daca este cazul) face dovada diminuarii valorii produselor.
La primirea coletului, va rugam sa verificati integralitatea ambalajului. In cazul in care coletul prezinta ambalajul deteriorate in momentul receptionarii acestora este obligatoriu incheierea unui proces verbal cu agentii de livrare, in care sa constate livrarea cu ambalajul deteriorat.
In cazul produselor care au specificate pe nota de transport “deschidere colet la livrare” este obligatoriu verificarea completa a produselor in momentul livrarii. Pentru aceste produse semnarea documentelor de transport implica acceptarea acestora si a calitatii lor. Orice reclamatie ulerioara cu privire la eventualele deteriorari ale produselor datorita transportului sunt nule.
Acceptarea produselor
Pentru produsele vandute si livrate de Conforto.ro, cumparatorul beneficiaza de returul produselor in termen de 14 zile. Clientul are obligatia sa sesizeze orice defectare sau lipsa a componetelor produselor in termen de 5 zile de la receptionarea produselor.
Clientul are obligatia sa verifice integritatea fiecarui element inainte de asamblare si sa nu asambleze produsul in cazul in care constata defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului in aceste conditii atrage dupa sine pierderea garantiei. Prin montarea produselor care au fost livrate se intelege acordul dumneavoastra privind conditiile de utilizare, ceea ce inseamna ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor dumneavoastra.
Contacteaza-ne pentru retur inainte de a returna produsele.